UNIDADE 7:
DIVISIBILIDADE E PROPORCIONALIDADE
Nesta unidade revisaremos os criterios de divisibilidade e introduciremos o concepto de proporcionalidade aplicando o mesmo a situacións da vida cotiá.

CONTIDOS DO CURRÍCULO
-
B2.17. Divisibilidade: múltiplos, divisores, números primos e números compostos. Criterios de divisibilidade.
-
B2.19. Comprobación de resultados mediante estratexias aritméticas.
-
B2.31. Proporcionalidade directa.
-
B2.32. A regra de tres en situacións de proporcionalidade directa: lei do dobre, triplo, metade.
-
B2.33. Resolución de problemas da vida cotiá.
-
B2.38. Obtención dos primeiros múltiplos dun número dado.
-
B2.39. Obtención de todos os divisores de calquera número menor de 100.
RECURSOS PARA APRENDER
WEBS
VÍDEOS
ESTÁNDARES DE APRENDIZAXE
MTB2.4.1
Coñece e aplica os criterios de divisibilidade por 2, 3, 5, 9 e 10.
MTB2.7.4
Usa a regra de tres en situacións de proporcionalidade directa: lei do dobre, triplo, metade, para resolver problemas da vida diaria.
MTB2.7.5
Resolve problemas da vida cotiá utilizando porcentaxes e regra de tres en situacións de proporcionalidade directa, explicando oralmente e por escrito o significado dos datos, a situación formulada, o proceso seguido e as solucións obtidas.
MTB2.8.8
Calcula todos os divisores de calquera número menor de 100.
MTB2.8.9
Calcula o mcm e o mcd.
MTB2.9.1
Resolve problemas que impliquen o dominio dos contidos traballados, empregando estratexias heurísticas, de razoamento (clasificación, recoñecemento das relacións, uso de exemplos contrarios), creando conxecturas, construíndo, argumentando e tomando decisións, valorando as súas consecuencias e a conveniencia do seu uso.
MTB2.9.2
Reflexiona sobre o procedemento aplicado á resolución de problemas: revisando as operacións empregadas, as unidades dos resultados, comprobando e interpretando as solucións no contexto e buscando outras formas de resolvelo.